Az elmúlt év végétől 2 hónapon keresztül teljes fordulatszámon pörgött Ausztriában a Budapest téli vendégforgalmát élénkítő turisztikai kampány. A sajtóhirdetések, szakmai kooperációk, közterületi kampányok, rádió hirdetések, online-nyereményjátékok, turisztikai vásárokon való promóciós akciók mellett idén televíziós reklámok is népszerűsítették a téli Budapestet a szomszédos Ausztriában - tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus (MT) Zrt.
A TV-kampány keretében több mint 1,3 millió célcsoportba tartozó osztrák tévénéző találkozhatott a magyar főváros forró fürdőibe csábító turisztikai ajánlattal, amely során a kampányhoz csatlakozott szállodákban most szállást foglalók grátisz éjszakát és fürdőbelépőt is kapnak ajándékba. A 60 alkalommal sugárzott tévé-spotokkal együtt közel 5 milliós célközönséghez jut el az MT Zrt. üzenete Ausztriában, miszerint "síelés előtt, helyett, vagy után" nálunk pihenjék ki téli fáradalmaikat az osztrák turisták.
A kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, és több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken.
A KSH legfrissebb kimutatása alapján az Ausztriából érkező látogatók tavaly több mint 126 milliárd forintot költöttek Magyarországon, amely 70 százaléka turisztikai költés. Az MT Zrt. bécsi irodájának becslése alapján az osztrák beutazóforgalom mintegy 27 milliárd forinttal járul hozzá a hazai Áfa bevételekhez.

Van egy irtó fontos dolog, amire nem figyelünk oda, ha repülővel utazunk: erre nagyon rá lehet fázni
A statisztikák szerint repülőgép-balesetek körülbelül 75%-át pilótahibák és mechanikai hibák okozzák.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje (x)
A SPAR Magyarország 6 terméke már viseli a KMÉ-védjegyet, amely a minőség és a fogyasztói bizalom garanciája az élelmiszerpiacon.
Portfolio Gen Z Fest 2025


