A Lufthansa alacsonyabb eredményt vár a harmadik negyedévre, mivel a jegyárak visszaesnek és az egységköltségek növekednek.
Április elejétől újabb diszkont légitársaság érkezik Budapestre, a holland Transavia biztosít majd összeköttetést Budapest és Amszterdam között - tudta meg az ecoline. Április végétől a cseh Smartwings is bejelentkezett az útvonalra, amit most egyedül a KLM szolgál ki, a diszkont légitársaságok ugyanis a magas reptéri költségek miatt inkább Eindhovenbe repülnek.
Újabb szereplő jelenik meg a budapesti repülőtéren, áprilistól ugyanis a holland diszkont légitársaság, a Transavia is kínál járatokat a Budapest-Amszterdam útvonalon, amit a Malév csődjét követően csak a KLM szolgált ki. A légitársaság ezzel új szereplő lesz Budapesten.
Április végétől közlekedik a cseh Travel Servive érdekeltségi körébe tartozó Smartwings is ezen az útvonalon, így immár három légitársaság lesz, ami közlekedtet járatokat Budapest és Amszterdam között. Az útvonal azért érdekes, mert napi 5-6 járatot is el tud tartani az útvonal az Amszterdamban átszálló utasoknak köszönhetően.
A Budapesten jelen lévő diszkont légitársaságok jellemzően nem a drágának számító amszterdami repülőtérre közlekednek, hanem Eindhovenbe kínál járatot a Wizz Air és a Ryanair is. Bár az easyJet rendelkezik Amszterdamban bázissal, viszont a brit fapados nem igazán aktivizálta magát a magyar piacon a Malév leállásának hírére.
A Transavia az Air France-KLM csoport érdekeltségi körébe tartozó légitársaság, legfontosabb bázisa az amszterdami Schipol repülőtér, ami Európa negyedik legforgalmasabb repülőtere az utasforgalom tekintetében. A légitársaság 44 géppel évente mintegy 5 millió utast szolgál ki és összesen 22 országban működik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


