Jelentősen csökkentené a közösségi közlekedésben működő járatok számát a kormány - írja a Népszabadság a személyszállítási törvény Országgyűlés előtt lévő tervezetére hivatkozva.
Amennyiben zöld utat kap a törvény, a vasút mellékvonalai mentén fekvő településekre nemhogy vonat, de busz sem jár majd mindig. Arról pedig, hogy hol és milyen járatok közlekednek majd, a kormány, illetve az önkormányzatok által megbízott "közlekedésszervező" dönthet.
Kormányzati hírek szerint ugyanakkor a tervezet főként a Nemzetközi Valutaalapnak (IMF) és az Európai Bizottságnak szól. A közösségi közlekedésre fordított évente 400 milliárd forint akár több tízmilliárdos visszametszésének ígérete ugyanis jó belépő lehet a tárgyalásokra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


