Két változat is van az útdíjfizetési rendszer átalakítására Magyarországon - értesült szakmai körökből a Napi Gazdaság.
Az útdíjfizetési rendszer megreformálására két változat is van. Az egyik szerint a tehergépjárművek esetében az összes kategóriában kiterjesztenék a díjfizetést a gyorsforgalmi úthálózaton kívüli összes főútra. "Cserébe" a D1-es matricatípus éves díja a jelenlegi 40 ezer forint felére csökken.
A második változat szerint megszüntetik az összes díjmentes szakaszt. A négynapos e-matrica viszont a tervek szerint mindkét változatnál megszűnne.

Itt verte el a legtöbb magyar a játékpénzt a SZÉP-kártyákról: ez történik, ha minden zseb átjárható?
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


