Hatodszorra hirdetik meg - november 15. és 2012. március 31. között - a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő kampányt - írja a Magyar Hírlap.
A budapesti turizmus élénkítésére szolgáló akció az eddigi tapasztalatok szerint évente több millió potenciális utazót ér el, és plusz 25-70 ezer vendégéjszakát generál a november-márciusi időszakban.
A kampánycsomag a 2=3; 3=4 (kettőt fizet, hármat kap, illetve három napot fizet, de négyet maradhat) szállodai kedvezményajánlat mellett idén is tartalmaz ingyenes fürdőlátogatást a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek - Gellért, Rudas vagy Széchenyi - valamelyikében. A BWI keretében hazánkba látogató utazók emellett a Budapest-kártya segítségével fedezhetik fel a fővárost, amely a kampány üzenetéhez illeszkedve 2=3 (48 óra=72 óra) kedvezményt biztosít.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


