A közvetítő díjak letörését, közös marketinget és érdekképviseletet fogalmazott meg a Magyar Fogászati Fejlesztési Program - jelentette be az Orvosi Turizmus Zrt. elnök-vezérigazgatója egy, a programot bemutató konferencián. Szűcs László szerint a vázolt eszközökkel és az állami támogatással megtartható a magyar fogászati turizmus európai vezető pozíciója.
Magyarországon 350-400 olyan fogorvosi rendelő van, amely külföldi pácienseket is fogad, ez az összes rendelő 14 százaléka - vázolta a piaci helyzetet az Orvosi Turizmus Zrt. elnök-vezérigazgatója. Szűcs László hozzátette: az évi mintegy nyolcvanezer fogászati turistát 2200-2800 alkalmazott látja el.
Az európai fogászati turizmus negyven százaléka Magyarországon zajlik. A szakember szerint ezt a vezető pozíciót már veszélyeztetik külföldi - lengyel, bolgár, román - versenytársak, ezért kell összefognia az ágazatnak, hogy megtartsa versenyképességét.
Szűcs László hangsúlyozta: az összefogás alatt hatékony marketinget és érdekképviseletet kell érteni, és első célként a jelenlegi magas, 25-35 százalékos közvetítői díjak letörését fogalmazta meg. Az elnök-vezérigazgató kijelentette: a program hatásaként további források állnak majd rendelkezésre.
A program eredményeként a külföldi fogászati kezelésre járó páciensek száma három éven belül megduplázódhat, öt év múlva megháromszorozódhat, háromezer új munkahely létesülhet, és mindez további tízmilliárd forintos nagyságrendű plusz bevételt jelenthet évente az államháztartásnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.