Nem lazít a tavaly bevezetett válságkezelő intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője: marad többek közt a szigorú költségvetés és a megerősített külföldi reklámkampány is - tudta meg a Világgazdaság.
A lapnak Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője elmondta: a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddigi legsikeresebb Sziget, ennek ellenére nehéz évre számítanak az idén. "Volt olyan szponzor, aki kiszállt, illetve sokan csökkentették a támogatásuk összegét, így új támogatókat kell szereznünk ahhoz, hogy elérjük a tavalyi szintet a szponzori pénzek tekintetében" - mondta Gerendai, aki szerint a nézőszámban is előfordulhat az idén némi visszaesés.
Igazán nagy bevételnövekedést az idén egy új rendezvénytől, a júniusban megrendezendő Stargardentől vár a Sziget Kft. Az eseményen az elmúlt évtizedek legendás nemzetközi sztárjai és hazai zenekarai lépnek fel, és egy eddig kiaknázatlan piaci szegmenst, a legfizetőképesebb, 40-50 éves korosztályt célozzák meg.
Gerendai Károly a Világgazdaságnak elmondta: a soproni Volt és a zamárdi BalatonSound esetében az idén nem lesznek jelentősebb változtatások az előző évhez képest, hiszen a rendezvények jól működtek, így valószínűleg csak finomhangolásokra lesz szükség.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.