Nem lazít a tavaly bevezetett válságkezelő intézkedéseken a Sziget Fesztivál szervezője: marad többek közt a szigorú költségvetés és a megerősített külföldi reklámkampány is - tudta meg a Világgazdaság.
A lapnak Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezetője elmondta: a válság dacára üzleti szempontból a tavalyi volt az eddigi legsikeresebb Sziget, ennek ellenére nehéz évre számítanak az idén. "Volt olyan szponzor, aki kiszállt, illetve sokan csökkentették a támogatásuk összegét, így új támogatókat kell szereznünk ahhoz, hogy elérjük a tavalyi szintet a szponzori pénzek tekintetében" - mondta Gerendai, aki szerint a nézőszámban is előfordulhat az idén némi visszaesés.
Igazán nagy bevételnövekedést az idén egy új rendezvénytől, a júniusban megrendezendő Stargardentől vár a Sziget Kft. Az eseményen az elmúlt évtizedek legendás nemzetközi sztárjai és hazai zenekarai lépnek fel, és egy eddig kiaknázatlan piaci szegmenst, a legfizetőképesebb, 40-50 éves korosztályt célozzák meg.
Gerendai Károly a Világgazdaságnak elmondta: a soproni Volt és a zamárdi BalatonSound esetében az idén nem lesznek jelentősebb változtatások az előző évhez képest, hiszen a rendezvények jól működtek, így valószínűleg csak finomhangolásokra lesz szükség.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


