Nem kap új buszokat a BKV, de egy jármű-rekonstrukciós program keretében több mint kétszáz buszt újítanak fel, még 2010-ben - írja a Népszabadság.
Ez a program is része a főváros és a kormány közötti szerződésnek. A költségek jelentős részét uniós forrásokból fedezik, a tervek szerint a BKV után bevonják a Volánokat is.
Első fázisában a BKV magyar gyártású Ikarus buszait korszerűsítik, mert ezek a típusok hibásodtak meg nemrégiben tömegével a fagyok miatt. A tervezetben 254 busz felújítása szerepel, de a Népszabadság információi szerint valójában 220-230 járműre lesz elég forrás. A kocsik új, környezetbarát motort kapnak, teljes vázcsere lesz, és mindegyikbe építenek légkondicionálót.
Egy busz korszerűsítése 30-35 millióba kerül, ami lényegesen olcsóbb egy új jármű üzembe állításánál: két új busz árán hármat lehet teljesen felújítani.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára


