Kamikaze akciók nehezítik az autókereskedők többségének életét: egyes vállalkozók ugyanis "irányított" hiteleket vezettek be a piacon, vagyis a listaárnál jóval olcsóbban kínálnak egyes modelleket, de csak annak adják el, aki egy konkrét hitelszerződést köt a vásárláshoz.
Persze a hitelszerződés csapda, hiszen a kereskedők a törlesztés során vasalják be a különbözetet a vevőn, aki nem is tudja, hogy szerződése által 20-25 százalékos hitelközvetítési jutalékhoz juttatja a kereskedőt. Az efféle trükkök is jelzik, hogy a hihetetlenül nehéz helyzetbe került kereskedők egy része mindent bevet, mert talpon akar maradni - írta a Világgazdaság.
Még így sem kizárt, hogy december végén az egy évvel ezelőttinél 40 százalékkal kevesebb vállalkozás lesz a piacon, időközben megszaporodhatnak a cégfelvásárlások. A márkakereskedők szakmai szervezete szerint azonban a vevők számára az árkedvezménynél mára fontosabb lett a kereskedő megbízhatósága.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


