Egy autó megvásárlása sokak számára több éves hiteltörlesztéssel jár, amihez nem árt, ha az ember fix jövedelmet is fel tud mutatni. Mivel év vége óta meglehetősen sokan veszítették el állásukat világszerte, a Hyundai ezt a fenyegetettséget felismerve újfajta marketingakcióba fogott, amivel embereket csábíthat be szalonjaiba.
November végén a Hyundai egy fókuszcsoportos kutatást végzett, amely felhívta az autógyár figyelmét, hogy a nehéz gazdasági helyzetben a lakosság, vagyis a potenciális vásárlók leginkább állásukat, és biztos anyagi forrásukat féltik, épp ezért nem is szívesen vágnak bele hosszú távú anyagi kiadásokba.
Ilyen helyzetben tehát a hagyományos marketingakciók hatástalanok, épp ezért a Hyundai Motor America - két biztosítótársasággal összefogva - egy sajátos programot hirdetett az Egyesült Államokban, amely az autóhitelt felvevők számára biztosítékot jelent, hogy amennyiben 12 hónappal az autó leszállítása után elveszítenék állásukat, a járművet visszaszolgáltathatják a gyártónak, anélkül, hogy hitelbesorolásuk romlana.
Mivel az akció keretében az biztosítás első éves díját a Hyundai magára vállalja, egy komoly szeletet felemészt a cég 2009-es költségvetéséből, ugyanakkor már az indulás óta eltelt kevesebb mint egy hét alatt jelentős érdeklődés mutatkozott az akció iránt, ami akár forgalomnövekedéshez is vezethet.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.