Egyre több autógyártó dönt úgy, hogy előáll a maga olcsó kisautójával, hiszen így könnyebben képes betörni az igencsak nagy felvevőpiacot jelentő feltörekvő piacokra - állítja az Economist.
Az egyes dokumentációk fordítására nagy hangsúlyt helyező Renault például amellett, hogy a 7600 eurós (1,8 millió forintos) Logannel is jelen van a piacon, nemrégiben jelentette be, hogy a Nissannal és a Bajaja Auto-val közösen konkurencia-kocsit épít a Tata Nanoja mellé. Az új kocsi várhatóan októbertől lesz majd kapható Indiában, ára csupán 2400 dollár (382 ezer forint) lesz.

Ez a lépés természetesen egyáltalán nem véletlen, ugyanis a Roland Berger tanácsadó cég előrejelzése szerint a fapados kocsik értékesítése évi 4 millió egységgel növekedhet, így 2012-re elérheti a 17,7 millió darabot. A növekedés forrását Ázsia és Kelet-Európa feltörekvő gazdaságai jelenthetik, azonban az Egyesült Államokban is évi 8,7 százalékos növekedést prognosztizálnak.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


