Gőzerőre kapcsol a Volkswagen az oroszországi autógyártását illetően. 2010-ig tíz százalékosra akarja növelni piaci részesedését az országban.
Bár meglehetősen későn kapott észbe a német autógyártó, ami az oroszországi piaci lehetőségek kiaknázását illeti, most úgy döntött, növeli termelését a Kalugában található gyárában, tervei szerint 115 ezerről 150 ezerre - derül ki a Die Presse cikkéből.
A plusz gyártmányok közel fele egy olcsóbb, 1,4 és 1,6-os motorral rendelkező VW Polo lenne, aminek alapverzióját terveik szerint 10 ezer dolláros áron tudnák értékesíteni. Ha valóban sikerül ehhez az árhoz tartaniuk magukat, azzal nem csak a hazai gyártók modelljeinél, a Lada Kalina-nál és Samara-nál, de a Renault Logan-nál is olcsóbbak lehetnek.
Szakértők ezt az árat azonban illúziónak vélik, még akkor is, ha az autó orosz gyártósorokról gurul le. Szerintük Oroszországban magasabbak az igények, mint Indiában vagy Kínában, ahol a Tata Nano modelljét akár 3000 dollárért is meg lehet kapni. Olcsó autót persze nem csak a VW akar az orosz piacnak gyártani. A Nissan, GM, Mitsubishi és Toyota is hasonló terveket sző.
Oroszország, ahol az egy főre jutó autók száma messze elmarad az európai átlagtól, a leggyorsabban növekvő forgalmú piac az utóbbi években. Az autógyártásba történő külföldi direktinvesztíciókat tekintve pedig a harmadik legnépszerűbb célpont Európában.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kaluga mára fontos autóipari klaszterré fejlődött, a VW mellett a Volvo és Peugot is most tervez autógyárakat nyitni a városban. Mások, úgy mint a Ford vagy a Toyota Szentpétervárt választották oroszországi központjuknak.
Tavaly 61 százalékkal több, közel 1,65 millió autót sikerült eladni az orosz piacokon, 2006-hoz képest, amihez az orosz autógyártók is jelentősen, 750 ezer autóval járultak hozzá.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


