A márkákról alkotott elképzelésünk nagyobb szerepet játszik a vásárlói döntések meghozatalában, mint ahogy azt az átlag vásárló gondolná, vallják egyhangúlag a tengerentúli szakértők. Persze ez nem meglepő, ha egy tábla csokoládéról vagy egy üveg üdítőről van szó, annál érdekesebb, hogy a szakértők szerint, a gyártók által kialakított imázs az olyan nagy horderővel bíró döntéseknél is fontos szerepet játszik mint az autóvásárlás.
Az autógyártók pontosan ezért kísérik figyelemmel a különböző kutatócégek által készített fogyasztói felméréseket, melyek lehetővé teszik, hogy területileg és korcsoport szerint célozva próbálják minél eladhatóbbá tenni modelljeiket.
A Kelley Blue Book múlt héten tette közzé a 2007. második félévében készült közvélemény-kutatásának eredményét, melynek keretében több ezer potenciális vásárló véleményét kérték ki a különböző márkákkal kapcsolatban. A cég ismét a már megszokott három kérdésre kereste a választ, vagyis, hogy milyennek értékelik a fogyasztók a különböző modellek külső és belső designját, illetve vezethetőségét.
A három kérdés alapján a hét alapkategóriában keresték meg a legjobb márkát, amely minden szempontból megfelelt a fogyasztók "ideális autóról" alkotott elképzeléseinek.
A külső design esetében elég vegyes a kép, a listára felfértek a japán, a német és az amerikai márkák is. Az itthon leggyakoribbnak számító középkategóriás autók között a japán Honda lett a legjobb.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A belső kialakítás és a vezethetőség tekintetében azonban a teljes a japán Toyota, és luxusmárkája, a Lexus egyeduralma. A legjobbak listája egyedül a Chevrolet bírta még el, amely a platós kisteherautók között hozta el a legjobbnak járó díjat.
A Kelley Blue Book a "leges-legjobbakat" is kiemelte a különböző kérdésekre adott válaszok alapján. A külső designért a Porsche, a belső kialakításért pedig a Lexus viheti haza a képzeletbeli díjat. A legjobb presztízsmárka pedig a német Mercedes-Benz lett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.