A Honda és a Nissan márkák száguldásának köszönhetően 1,1 százalékponttal emelkedett egyetlen hónap alatt a japán és dél-koreai autógyártók együttes részesedése az USA piacán, mely szelet augusztusban 42,2%-osra duzzadt.
Az értékesítési adatok vizsgálatakor figyelemre méltó, hogy a Toyota megelőzte a Ford-ot, holott a japán gyártó a forgalom csökkenéséről számolt be.
Az amerikai autópiacon továbbra is érezhető, hogy a magas üzemanyagárak az alacsonyabb fogyasztású, gazdaságosabb üzemeltetésű távol-keleti modellek felé tolják a keresletet. Érdemes kiemelni, hogy a legtöbb elemző ugyan arra számított, hogy a jelzáloghitel piaci problémák jelentős visszaesést okoznak majd az autóértékesítésekben, ennek ellenére azonban az előző év azonos időszakához képest csak 0,6%-kal mérséklődött a forgalom.
Az egyik legnagyobb meglepetést a GM okozta, melynek értékesítése 6,2%-os emelkedést mutat, míg a Ford forgalma 14%-kal esett vissza. A Ford zuhanása miatt a Toyotának a 2,8%-os visszaesés is elegendő volt az előzéshez. A japán gyártó esetében a Corolla és a Yaris modellek eladáscsökkenése okozta a visszaesést. A Toyota amerikai értékesítési vezetője szerint a forgalomcsökkenés annak tudható be, hogy az emberek bizonytalanok a gazdaság jövőjével kapcsolatban, melyen sokat segíthetne a Fed kamatcsökkentése.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


