Az újonnan csatlakozott uniós tagországokban 13 százalékkal több, összesen 265 250 személyautó kelt el az első negyedévben. Hazánkban ugyanakkor 5,3 százalékos volt a visszaesés 2006 azonos időszakához képest - írja a Világgazdaság.
Tavaly március végéig 44 415, addig az idén csupán 42 073 autó talált gazdára.
A forgalomcsökkenés a tömegmárkákat, főleg a Suzukit sújtotta, amelynek nagykereskedelmi értékesítése 19 százalékkal esett vissza, kereskedői információk szerint a márka kiskereskedelmi forgalma csupán 7400 darabos volt.
A prémium márkák azonban nem panaszkodhatnak. Az Audi 422-ről 525 darabra emelte negyedéves értékesítését, a Mercedes öttel többet, összesen 294-et adott el, míg a Volvo a C30-asnak köszönhetően 275-ről 320-ra bővítette eladásait.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


