A 2006-os év autópiaci fejleményeire visszatekintve elmondható, hogy ez az esztendő is egyértelműen a Toyotáé volt a nagy gyártók közül, a japán első helyezett ugyanis sikeresen vezette a távol-keleti rohamot az Egyesült Államokban is, melynek eredményeképp tavaly felkúszott a tengerentúli dobogó harmadik fokára, maga mögé utasítva a DaimlerChryslert.
A Toyota 2006-ban összesen 2.54 új autót értékesített az Egyesült Államokban, így piaci részesedése elérte a 15.4%-ot. A piacvezető szerepét továbbra is a General Motors tölti be 24.6%-kal, míg a második helyezett a Ford, 17.5%-os szelettel.
A japán autók előretörésének kedvez, hogy az amerikai fogyasztók az üzemanyagárak szignifikáns emelkedésének hatására egyre inkább a kisebb fogyasztású, hatékonyabb működési modellek felé fordulnak, azáltal a "benzinzabáló" amerikai monstrumok háttérbe szorulnak.
Jól jelzi ez utóbbi változást, hogy míg a GM és a Ford decemberben az amerikai piacon év/év alapon 13%-os forgalom-visszaesést könyvelhetett el, addig a Toyota ezen időszakot 2.3%-os növekedéssel zárta.
Az ázsiai autógyártók 2006-ban az amerikai forgalom 39.4%-át adták, mely eddig soha nem látott magas részarányt jelent. (2005-höz képest 2.7 százalékpontos a szelet növekedése.) A japán és dél-koreai gyártók az év utolsó hónapjában 577,634 járművet értékesítettek a tengerentúlon, mely 5.9%-os növekedésnek felel meg év/év alapon.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
2006-ban tehát ezen teljesítményt szemlélve, hosszabb távú befektetői szempontokat alapul véve mindenképpen a Toyota lett az év autógyártója.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


