A rugalmasabb szabályozás és olcsóbb piactesztelés miatt Európában elsőként Magyarországon jelenhet a versenytársainál 15-20 százalékkal olcsóbb kínai autó, a leginkább a Chevrolet Sparkra hasonlító Chery, amely várhatóan alaposan átrendezi majd először a hazai, majd az egész európai piacot - írja a Magyar Hírlap.
A magyar forgalmazó, a Jaguár és Land Rover gépkocsik márkaképviseletét ellátó Cél csoport már tárgyal a forgalmazóval, amely várhatóan 2-3 saját modellel jelenik majd meg, ha minden jól megy, már 2007 végén, 2008 elején. Európai szakértők szerint a kínaiak a megjelenésüket követő öt évben 5-8 százalékos részt szereznek majd az európai piacon, ahol leginkább a kis- és középkategóriában lehet sikerük.
Magyarországon, illetve a környező országokban nagyjából egy évvel előbb fognak megjelenni a kínaimodellek, mint Nyugat-Európában. Ennek egyrészt az azoka, hogy a térségbeli országok szabályozási környezete rugalmasabb, másrészt a kezdeti tidőszakban nálunk olcsóbb és egyszerűbb tesztelni a piacot.
A kínai "csodák" valószínűleg 15-20 százalékkal lesznek olcsóbbak, azonos kategóriájú társaiknál.
A kínai autók sok esetben még azokkal a gyerekbetegségekkel küzdenek, mint az európai piacra dobott japán modellek 20-25 évvel ezelőtt. Gyengeségeiket azonban sokkal hamarabb leküzdhetik, mivel ma már a legtöbb európai és amerikai autógyártó a régebbi modeljeik kiforott technológiáját előszeretettel adják el a kínai gyáraknak.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


