A film április 20-án körülbelül 1,8 millió megtekintett percet generált, míg Ferenc pápa április 21-i halálát követően ez a szám 6,9 millió percre ugrott.

Régóta lehetett már hallani arról, hogy a Netflix szigorítani fogja a jelszómegosztás lehetőségét. A jelek szerint pedig ez meg is történt és a Netflixnek bejöttek a számítása: a kezdeti felháborodással ellentétben egyre csak nő a feliratkozószámuk.
Régóta pletykálták már, hogy a Netflix végleg be akarja szüntetni azt a lehetőséget, hogy másokkal is megosszuk a jelszavunkat, ezzel spórolva párezer forintot. Néhány hónapja pedig el is kezdődött a szigorítás, ami miatt Magyarországon az előfizetési díj mellett 990 forintért havonta tudják tovább használni a profilok az előfizetést – írja a 24.hu.
A hír bejelentésekor hatalmas volt a felháborodás a fogyasztók részéről, de a jelek szerint a vállalat jól kalkulált a tiltás bevezetésekor. A TechCrunch információi szerint ugyanis a cég új jelentése szerint a Netflix néhány nappal azután, hogy megkezdte a jelszómegosztás visszaszorítását, azaz május 26-án és 27-én közel 100 ezer napi regisztrációt szerzett. Mindemellett a felmérésből az is kiderült, hogy mindezzel párhuzamosan a streaming szolgáltatás napi átlagos regisztrációs száma 73 ezer ember volt, ami egy 102 százalékos emelkedés a korábbi 60 napos átlaghoz képest.
Ez pedig meghaladta a covid-lezárások alatti Netflix-regisztrációk számát.

Érik a világbotrány: beigazolódott, amit már sejtettek a kínai DeepSeek mesterséges intelligenciáról
A dél-koreai adatvédelmi hatóság szerint a kínai DeepSeek mesterségesintelligencia-cég engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és MI-parancsokat más országokba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


