Mindhárom használt lakáspiaci szegmensben emelkedtek az árak 2024 első negyedévéhez képest. A legnagyobb drágulást az eddig relatíve olcsóbb panellakásoknál mértek.

Arról már korábban is szó volt, hogy a Netflix nyitott a reklámok beengedésére, azonban ennél több konkrétumot nem tudtunk meg. Most úgy néz ki, hogy nagyon hamar, akár már év végén elérhető lesz egy olcsóbb, reklámokat is tartalmazó előfizetési csomag – írja a The New York Times.
A Netflix filozófiájának szerves részét képezte, hogy kezdetektől ragaszkodtak a platform reklámmentességéhez. Így nagy meglepetés volt mindenkinek, mikor az idei első negyedéves eredmények után ennek az ellenkezőjét jelentették be, hogy most már nyitottak a reklámokat is tartalmazó előfizetéscsomag bevezetésére. Ennél több konkrétumot azonban nem tudtunk meg ezzel kapcsolatban.
Most viszont egy, a dolgozóknak küldött feljegyzésből az derült ki, hogy a Netflix már az idei év vége előtt bevezetné a hirdetéseket is tartalmazó előfizetési opciót. Az ára természetesen alacsonyabb lenne, mint a standard csomagé, ami Magyarországon jelenleg 3 490 forintba kerül havonta. Ennek oka egyébként, hogy a vállalat a magas profit ellenére sem állt jól az első negyedévben, ugyanis majdnem 200 ezer előfizetőt veszített el.

Érik a világbotrány: beigazolódott, amit már sejtettek a kínai DeepSeek mesterséges intelligenciáról
A dél-koreai adatvédelmi hatóság szerint a kínai DeepSeek mesterségesintelligencia-cég engedély nélkül továbbított felhasználói adatokat és MI-parancsokat más országokba.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


