Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
Elképesztő trend hódít a közösségi médiában: így nyaral most rengeteg fiatal, mi járhat a fejükben?
A közösségi média és az utazás kapcsolatában új trend figyelhető meg: egyre többen inkább zárják ki teljesen ezeket a platformokat utazásaik során, ezzel céljuk, hogy ismerőseiket később szembesítsék csak titkos kiruccanásaikról - írta meg a HuffPost.
Egy új közösségi médiás trend, a „sneaky Euro trip” során az emberek elkerülik a szokásos nyaralási posztolást, és titokban utaznak el valahová. Ez a trend különösen a 21-35 éves korosztály körében népszerű: ilyenkor az utazók csendben maradnak a közösségi médiában, majd váratlanul európai helyszínekről tesznek közzé képeket, miután hazaértek. A „sneaky Euro trip” lényege, hogy az utazás titokban marad az indulásig és sokszor még az utazás ideje alatt is, amivel egyfajta titokzatosságot és izgalmat visz a nyaralásba.
Ez a trend részben a pandémia utáni utazások fellendülésének köszönhető, de sokan azért is választják ezt, mert szeretnének kiszakadni a mindennapokból és a közösségi média nyomásától.
Bár ez a trend számos előnnyel jár, vannak kihívások is, például a család és barátok tájékoztatása az utazásról, valamint a biztonság megőrzése egy új helyen. Az utazók gyakran különös óvatossággal kezelik a helyzetet, és előre megtervezik, hogy mi történik, ha például elvesztik a telefonjukat vagy az útlevelüket. Ennek ellenére sokak számára a közösségi médiától való elszakadás és a személyes élmények megélése óriási előnyt jelent, és hozzájárul a lelki jólléthez.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.