Az ikonikus rockzenekar az év elején az Egyesült Államokban a Hackney Diamonds turnéval kápráztatta el közönségét
Péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. A Pénzcentrum számításai szerint a korábbi 1,5-2% mára, a pénteki és a szombati nap esetében is bőven egy százalék alá esett a teljes értékesített mennyiség viszonylatában.
Miután a sajtó egy része tömegeket vizionált néhány napja, akik az utolsó pillanatban megszabadulnának a jegyüktől, péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. Míg néhany napja is mindössze a teljes értékesített belépőszám 1,5-2 százaléka volt fellelhető, mára a belépőjegyek másodpiacát uraló Ticketswap nevű online felületen a felére esett a pénteki koncertnapra elérhető jegyek darabszáma.
Jelenleg (reggel fél 9 magasságában) a pénteki napra bő 500, a szombati koncertre 491, míg Azahriah utolsó Puskás koncertjére még bő 1000 belépő érhető el, ami a teljes értékesített mennyiség alig több mint 1 százalékát jelenti. A pénteki, illetve a szombati napok esetében pedig bőven 1 százalék aéatt van már a teljes házhoz viszonyítva a még elérhető jegyek száma. És rohamosan fogynak a jegyek, cikkünk írása közben is folyamatosan esett az elérhető darabszám. Íme:
Érdemes megnézni a hivatalos jegyértékesítő, a Broadway.hu oldalán is az elérhető belépőket. Itt az látszik, hogy a legtöbb kiemelt szektorban maximum 1-1 szabad helyet találni, egymás mellé szóló helyek nagyobb számban már csak a kevésbé optimális zónákban található. Összességében tehát elmondható, hogy a várakozások szerint közel teltházzal debütál majd Azahriah a Puskás Arénában, és egyelőre szombatra is így áll a dolog.
Erős az Azahriah márka a másodpiacon (is)!
Amúgy meglehetősen jól fekszik az Azahriah márkanév. Épp a héten számoltunk be róla, hogy miután debütált az Azahriah x Tisza cipő kollab, amit azonnal el is kapkodtak a rajongók, máris megjelentek az Azahriah nevével fémjelzett, sorszámozott copők és egyéb ruhadarabok az apróhiredtési oldalakon. A Tisza dropjáról, és márka marketingkampányáról a Pénzcentrum vlogja, a CashTag készített hosszabb anyagot:
Fotó: MTI/Vasvári Tamás
Itt a Pénzcentrum 2024-es Boldogságtesztje: töltsd ki, hogy kiderüljön, mennyire boldog nép a magyar
Tudd meg, milyen összetevők tesznek igazán elégedetté bennünket, és ha van 5 perced, csatlakozz a kutatáshoz!
Eldőlt a 2028-as olimpia helyszíne? Így reagált a frissen megválasztott elnök a Los Angeles-i tervre
A 2028-as Los Angeles-i olimpia szervezői szerint az Egyesült Államok leendő elnöke, Donald Trump és kormánya teljes mértékben támogatja az ötkarikás játékokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.