A monori kisállatbörze, Magyarország egyik legnépszerűbb állatvására. A vásár nemcsak tenyésztőknek, hanem állatbarátoknak, családoknak is különleges élményt nyújthat hétvégenként.

Péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. A Pénzcentrum számításai szerint a korábbi 1,5-2% mára, a pénteki és a szombati nap esetében is bőven egy százalék alá esett a teljes értékesített mennyiség viszonylatában.
Miután a sajtó egy része tömegeket vizionált néhány napja, akik az utolsó pillanatban megszabadulnának a jegyüktől, péntekre virradóra jelentősen megcsappant a másodpiacon fellelhető jegyek száma Azahriah tripla Puskás Aréna koncertjére. Míg néhany napja is mindössze a teljes értékesített belépőszám 1,5-2 százaléka volt fellelhető, mára a belépőjegyek másodpiacát uraló Ticketswap nevű online felületen a felére esett a pénteki koncertnapra elérhető jegyek darabszáma.
Jelenleg (reggel fél 9 magasságában) a pénteki napra bő 500, a szombati koncertre 491, míg Azahriah utolsó Puskás koncertjére még bő 1000 belépő érhető el, ami a teljes értékesített mennyiség alig több mint 1 százalékát jelenti. A pénteki, illetve a szombati napok esetében pedig bőven 1 százalék aéatt van már a teljes házhoz viszonyítva a még elérhető jegyek száma. És rohamosan fogynak a jegyek, cikkünk írása közben is folyamatosan esett az elérhető darabszám. Íme:

Érdemes megnézni a hivatalos jegyértékesítő, a Broadway.hu oldalán is az elérhető belépőket. Itt az látszik, hogy a legtöbb kiemelt szektorban maximum 1-1 szabad helyet találni, egymás mellé szóló helyek nagyobb számban már csak a kevésbé optimális zónákban található. Összességében tehát elmondható, hogy a várakozások szerint közel teltházzal debütál majd Azahriah a Puskás Arénában, és egyelőre szombatra is így áll a dolog.
Erős az Azahriah márka a másodpiacon (is)!
Amúgy meglehetősen jól fekszik az Azahriah márkanév. Épp a héten számoltunk be róla, hogy miután debütált az Azahriah x Tisza cipő kollab, amit azonnal el is kapkodtak a rajongók, máris megjelentek az Azahriah nevével fémjelzett, sorszámozott copők és egyéb ruhadarabok az apróhiredtési oldalakon. A Tisza dropjáról, és márka marketingkampányáról a Pénzcentrum vlogja, a CashTag készített hosszabb anyagot:
Fotó: MTI/Vasvári Tamás
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


