Egy skóciai férfi különleges örökséget kapott elhunyt édesanyjától: egy nyertes lottószelvényt.

Elképesztően magas fizetést ajánlottak Majkának a Belevaló Világ műsorvezetői szerepéért. Az akkor még csak pályafutása elején lévő celeb először el sem hitte, hogy kezdőként mekkora összegért dolgozhat az RTL Klubnak. A rapper a ZSHOWTIME-ban mesélt a tévés karrierút kezdetéről.
A ZSHOWTIME vendége volt Majoros Péter, közismertebb nevén Majka, aki a műsorban beszámolt ózdi éveiről, zenei karrierjéről és korai RTL-es éveiről is. Arra a kérdésre, hogy mikor fogalmazódott meg benne, hogy műsorvezető szeretne lenni azt mondta, életében először akkor érezte, amikor elment egy rendezvényre, ahol Stohl Andrást választották meg az év műsorvezetőjének. Később Árpa Attila, Vizinger Jani és Kolosi Péter kereste fel egy ajánlattal.
„Mondtam Árpának, hogy mennyit lehet itt keresni? Azt mondja, mit tudom én, 250 ezret. Megbeszéljük, egy héten belül leülünk és megtárgyaljuk. Akkor volt, hogy a Pongót elhozta az RTL ezért azt gondolták, nehogy belém álljon valamelyik csatorna – nyilván a TV2, aki engem elvisz. És akkor felhívott a Kolosi és azt mondta: “Péter, beszélgettünk itt a többiekkel és azt beszéltük meg, ha te itt dolgozol, van egy havi 500 ezer forintos fizetésed”. Álltam így a telefonnal, hogy mennyi? Nem is akartam kimutatni, hogy összehugyoztam magam a gyönyörűségtől. Mondom jó, hát akkor oké… Letettem és mondtam, hogy megnyílt a mennyek kapuja” – nyilatkozta Majka.
Korábban megírtuk, hogy Majka 80 millió forintos osztalékot vett ki cégéből a tavalyi évben - ez a sztárrapper cégének, a DYMA MM Kft. üzleti beszámolójához csatolt jegyzőkönyvből derült ki. Mint a beszámolóban látható, a rapper Kft.-je 384,4 millió forint árbevételt termelt 2022-ben, ami több mint 80 millió forinttal több mint az előző évben.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


