A legendás cseh Jawa motorkerékpárok visszatérnek a magyar piacra modern technológiával, de a klasszikus stílust megőrizve.

Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson, melynek támogatásával egyszerre tehetsz szert feledhetetlen ízélményekre, és segíthetsz egy innovatív márka építésének következő szintre emelésében.
A szörp fogalmának felhelyezése a gasztronómia térképére, a szörp jelentésének újraértelmezése a piacon – a Designer Szörp by Gyulai Évi ötlete egy borsodi zsákfaluban, Gömörszőlősön született meg Évi fejében, aki budapesti ügyvezetői életét maga mögött hagyva, vidéki gyökereihez visszatérve elsősorban a természet nagyszerűségéből merít ihletet. Célkitűzése nem más, mint egy olyan, új brand megteremtése, amelyben a szörp egy igényes, kifinomult, izgalmas és modern ital, mely önállóan vagy akár koktélok, teák, különféle hideg és forró italkreációk alapjaként is megállja a helyét. A márka mindezt azzal a gondolattal ötvözi, hogy a természet az, amely képes magából olyan minőségű alapanyagokat kimunkálni, mint semmi más.
Gyulai Évi szörp és ital designer kávézóknak, éttermeknek és magánembereknek is tervez szörpöket. Italai megkomponálásában különös figyelmet fordít arra, hogy az adott személy ízlése, lelkülete, személyisége vagy éppen az adott étterem, italbár atmoszférája, stílusa, vendégköre és kínálata mind-mind visszaköszönjön a szörp megjelenésében és ízvilágában.
Italkülönlegességeivel találkozhatunk például a Budavári Palotanegyedben a Királyi Lovarda rendezvényein, a Főőrség Étterem és Kávéházban. Jelenleg a Babka Deli saját szörpjén dolgozik, de tervezett már fesztiválszörpöt egy egész városnak, itallapot disznóvágás tematikára, esküvőre, családi és céges rendezvényekre, valamint egyedi szörpöket művészeti estek alkotásainak stílusához igazodva, vezető befektetőknek, vagy éppen a Brancsnak.
A designer szörpök exkluzivitását erősíti, hogy olyan egyedi gyümölcs és fűszer ízkombinációk jelennek meg köztük, amelyek eddig nem léteztek a piacon. A Brancson például a Vadszilva és Zöld Kardamom, Birsalma és Csillagánizs, Feketeribizli és Szecsuáni Bors ízekkel indult el a márka. A hagyományos szörpös üveg helyett ezek már prémium gines üvegben vásárolhatók meg, a címkén pedig minden szörp hangulata, összetevői alapján kézzel festett hangulati elemek digitalizált grafikái jelennek meg - így minden címke egyedi, mégis ugyanabban az egységes, felismerhető stílusban prezentálja a brandet.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Van lehetőség egyedi designer szörp megterveztetésére is, így egy olyan italt kapsz, amely sehol máshol nem található meg a piacon. A Designer Szörp by Gyulai Évi brand jelenleg levédetés alatt áll.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


