A vállalat, amely olyan népszerű márkák tulajdonosa, mint az Always, Ariel, Duracell, Head and Shoulders, Olay és Oral-B, kénytelen lesz áremeléseket végrehajtani.

Ahogy már korábban bejelentette a streamingszolgáltató, bevezetnek egy olcsóbb, reklámokat is tartalmazó csomagot. Most kijöttek az ezzel kapcsolatos részletek, és az is, mennyibe fog kerülni a reklámos előfizetés – írja oldalán a Netflix.
Új előfizetői csomagot vezet be a Netflix. A reklámokat is tartalmazó előfizetés összesen 12 országban, köztük az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában és Ausztráliában indul idén novemberben, Netflix Basic with Ads néven. Lényege, hogy kevesebbe kerül, mint a korábbi legegyszerűbb Netflix-előfizetés, azonban vannak benne reklámok is. Ez a Netflix korábbi állásfoglalásával szembemegy, ugyanis a streamingszolgálatónál alig egy éve még szó sem lehetett volna arról, hogy beengedik a hirdetéseket a platformra.
A csomag díja az Egyesült Királyságban havi 4,99 font, az Egyesült Államokban pedig 6,99 dollár lesz Ez 2415, illetve 3000 forint közötti összeget jelent. Arról nincs hír, hogy nálunk elérhető lesz-e ez az előfizetéstípus, illetve ha igen, akkor mikortól és mennyiért.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


