Egy skóciai férfi különleges örökséget kapott elhunyt édesanyjától: egy nyertes lottószelvényt.

A Halálos iramban: Hobbs & Shaw és előzetesei, illetve a Nagy Ő nem megfelelő korhatár-besorolása miatt összesen több mint 4,9 millió forint bírságot rótt ki a TV2-re a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén. A testület hét évvel meghosszabbította a Trend FM és a Klasszik Rádió jogosultságait. A grémium elfogadott egy dokumentumot a magyarországi internetezési szokásokról is.
A Halálos iramban: Hobbs & Shaw című film 16-os korhatár-besorolás helyett 12-essel került adásba december végén, a 21 és 5 óra közötti idősáv helyett este 7 órától. Emellett a műsorszám előzeteseit 43 alkalommal nem a korhatári kategóriának megfelelő időszakban adta le a csatorna. A Nagy Ő című műsorszám megfelelő időpontban, de a 16-os helyett ugyancsak 12 éven aluliak számára nem ajánlott korhatári besorolással került adásba decemberben. Előbbiben az erőszakos jelenetek és trágár kifejezések, utóbbiban a szexualitás és a testiség eszközként történő használata, követendő, pozitív példaként való bemutatása jelentettek problémát, melyek negatív hatást gyakorolhatnak a védett korosztály kialakulóban lévő értékrendjére.
Rádiós döntések
A tanács megállapította, hogy a Gyöngyös telephelyű kisközösségi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség elvi használatára kiírt pályázati eljárás nyertese az egyedül pályázó Mátra Média Kulturális Egyesület.
A szolgáltatók kezdeményezésére a testület hét-hét évvel megújította a Trend FM Budapest 94,2 MHz és a Klasszik Rádió Budapest 92,1 MHz médiaszolgáltatóinak jogosultságait. A testület a pályázati eljárás előkészítése érdekében felkérte az NMHH-t, hogy dolgozza ki a – törvényi kizáró okok miatt nem megújított, a Tilos Rádió által használt – Budapest 90,3 MHz médiaszolgáltatási lehetőség frekvenciatervét.
Négyből három magyar már netezik
A hatóság elfogadott egy új vizsgálatot az online médiumok piacáról és felhasználóiról 2021 negyedik negyedévéről, amit a Digitális Közönségmérési Tanács megbízásából készített a Gemius Hungary. A kutatásból kiderül, hogy a 15 év feletti magyar lakosok több mint háromnegyede – 77,65%-a – internetezik, ami több mint 6,4 millió embert jelent.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Leginkább magazinokat és híroldalakat olvasnak a felhasználók – mindkettőt több mint öt millióan látogatták –, de utóbbin közel 5 percet töltenek el, míg előbbin csak 2 percet. Ezek közel 100 százalékát követik mobilról az emberek. A magazinokat többen olvassák otthoni számítógépekről (85%), mint a híroldalakat (75%), utóbbiakat inkább munkahelyi PC-kről érik el az emberek (80%). A híroldalak hétköznap népszerűbbek 3 millió felhasználóval a hétvégi 2,8 millióval szemben, míg a magazinoknál 2,6 millió körüli a látogatottság a hét minden napján.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


