Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.
Lassan megtelnek élettel a bölcsődék, mert a szülők egyre inkább élnek ezzel a lehetőséggel - mondta Péntek Ágnes, a Magyar Bölcsődék Egyesületének alelnöke szerdán a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
Az alelnök elmondta, a kistelepüléseken egyelőre nehezebb tartani az előírt 5 fős csoportlétszámot, de a nagyobb városokban, ahol több bölcsőde van, még képesek kezelni a helyzetet. Ezért - fűzte hozzá - figyelni kell arra, hogy a veszélyhelyzet enyhülésével folyamatosan emelkedjen a csoportlétszám is. A biztonsági szabályokról Péntek Ágnes elmondta, mind a gyerekekre, mind pedig a dolgozókra figyelni kell, ezért továbbra is kezet kell mosni és használni kell a fertőtlenítőszereket, illetve a védőfelszereléseket.
Kitért arra is, akár egyetlen gyermek miatt is biztosítani kell bölcsődei felügyeletet a szabályok értelmében. A finanszírozás pedig most úgy történik, hogy még a veszélyhelyzet előtti létszám után kérhetnek támogatást a fenntartók, ami nagyon kedvező a bölcsődék számára, hiszen most sokkal kevesebb gyermekkel foglalkoznak. Kiemelte azt is, nem lehet gondozási díjat kérni azokon a településeken sem, ahol egyébként ez érvényben van, és minden gyermek számára biztosítják az étkezést, amihez a szülők különböző kedvezményeket is igénybe vehetnek.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


