Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.
A KSH 2016-os "kis népszámlálásának" elemzése szerint a magyar társadalom legfelső és legalsó jövedelmi rétegének létszáma nagyobb arányban bővül, mint a középrétegé, azaz 2011 és 2016 között nőtt a társadalom polarizációja - derül ki a 24.hu cikkéből.
A foglalkoztatási hierarchia minden szintjén többet dolgoznak Magyarországon, mint 2011-ben, ám az arányok eltolódtak: emelkedett a felső és az alsó rétegekhez tartozók száma, miközben a középréteg tábora csökken.
A középső szinten a kereskedelemben dolgozó munkavállalók száma emelkedett ugyan, ám a szakképzett szolgáltatási munkavállalók létszáma és aránya is csökkent, csak úgy, ahogy a cégtulajdonos középosztály aránya. Tovább folytatódott az a trend, mely szerint kevesebb a szakképzettséget igénylő pozíció.
Emellett az is kiderült a kis népszámlálás adataiból, hogy a közmunkaprogramnak is köszönhetően a munkaerőpiacról kiszorulók száma a felére csökkent ugyan, ám annak a 230 ezer embernek közel kétharmada 30 évesnél fiatalabb. Ennek részben a tankötelezettség felső korhatárának leszállítása lehet az oka, mely lényegesen több fiatalt terel a munkaerőpiacra.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


