1 °C Budapest

TV-kuponok a postaládákban: mire jók?

Pénzcentrum
2008. február 18. 11:00

40 dolláros kuponok kipostázását kezdte meg pénteken az amerikai kormány, mellyel az a célja, hogy a lakosság digitális televíziózásra történő átállását segítse.

Az antennával tévézőknek, akik nem csatlakoznak sem műholdas, sem kábelhálózathoz, szükségük lesz egy átalakító készülékre, 2009 februárjától ugyanis csak digitálisan sugároznak egyes csatornák az Egyesült Államokban. Becslések szerint 13-21 millió amerikait érint az átállás, nekik ugyanis analóg tévékészülékük van, amihez kell átalakító doboz.

Az átállást 1,5 milliárd dolláros állami program segíti, melynek keretében plasztik kártyákhoz hasonló kuponokat postáznak ki a háztartásoknak, melyeket 90 napon belül lehet levásárolni a célnak megfelelően. Azok a háztartások is jogosultak két kuponra, melyek nem is szorulnak rá az átalakító készülék megvételére.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Jön az V. Mindset Meetup hétvégén, építs te is kapcsolatokat, ne maradj le! (x)

Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.

Járt már homoktövis szüreten? Most megteheti! (x)

Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. november 23. szombat
Kelemen, Klementina
47. hét
KONFERENCIA
Tovább
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
A magyar Real Estate Agent találkozó a Kalmárok közreműködésével
Future of Finance 2024
Mi lesz a szerepe a pénzügyekben az AI-nak?
Sustainable World 2024
Zöld finanszírozási lehetőségek, befektetési döntések, ESG megfelelés
EZT OLVASTAD MÁR?