A világ második legnagyobb kiskereskedője, a brit Tesco a jelek szerint továbbra sem áll le tevékenységi palettájának szélesítésével, legújabb vállalkozásként ugyanis az ingatlanközvetítői piacot vette célba a szigetországban.
A Tesco egy webes felületen bármely magánszemély számára lehetőséget biztosít, hogy elhelyezze hirdetését, rendelkezésre bocsát egy Tescós Eladó táblát, amit ki lehet helyezni az ingatlanra, valamint online és telefonos szolgáltatása révén az érdeklődők és ajánlatok kezelését is megkönnyíti.
Míg a brit piacon tevékenykedő közvetítők 1-3%-os jutalékért dolgoznak, addig a Tesco 199 fontot kér szolgáltatásaiért.
A hírek szerint a Tesco a Fish4Homes ingatlangyűjtő oldallal működik együtt, számos piaci szereplő ugyanis kikosarazta, mivel sokan abból élnek, hogy csak az ingatlanközvetítők hirdetéseit jelenítik meg díj ellenében, magánszemély eladók ajánlataival így nem vegyülhet az általuk megjelenített tartalom.
A Tesco.com vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy modelljük megvalósításával több piaci szereplő is próbálkozott már, eddig azonban senkinek nem sikerült maradandót alkotni a piacon lévő közvetítők ellenállása miatt. A Tesco vélhetően piaci pozícióját és márkanevét kihasználva nagyobb sikerrel járhat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


