Adó 1 százalék felajánlás 2024: hol található az adó 1 százalék civil szervezetek listája, mennyi az adó 1%-a, meddig lehet az adó 1%-át felajánlani és...
Negyvenöt százalékkal nőtt a Babakötvény állománya 2019-ben - közölte a Magyar Államkincstár pénzforgalmi elnökhelyettese csütörtökön Érden, az érdi és a budakeszi kincstári állampapír értékesítési pont megnyitóján.
Negyvenöt százalékkal nőtt a Babakötvény állománya 2019-ben. Borbély László András elmondta, a Babakötvény állományának emelkedésében jelentős szerepet játszottak a kincstár állampapírt forgalmazó helyei. Hozzátette: a kötvény éves kamata 5,8-ról 6,4 százalékra emelkedett február elsejétől.
Az államkincstár pénzforgalmi elnökhelyettese kiemelte: nem csak a Babakötvény, hanem általánosságban az állampapírok iránt is megnőtt a lakossági érdeklődés. Ezt mutatja az is, hogy - döntően a Magyar Állampapír Plusz bevezetésének köszönhetően - 2019-ben kétszer annyi lakossági állampapírt vásároltak az emberek, mint az előző évben. A lakossági állampapír állomány 2019-es 1558 milliárd forintos növekedésének 45 százalékát, mintegy hétszázmilliárd forintot a Magyar Államkincstár nettó értékesítése adta - tette hozzá.
A két új értékesítési pont megnyitását az is indokolta, hogy a kincstári forgalom több mint felét a budapesti és Pest megyei igazgatóság bonyolította - emelte ki Borbély László András. Tarnai Richárd megyei kormánymegbízott kiemelte: az érdi és budakeszi értékesítési pontok a járási hivatalokban kapnak helyet. Ez is azt szolgálja, hogy az ügyfeleknek koncentráltan nyújthassanak szolgáltatásokat, egy helyen minél rövidebb idő alatt végezhessék el ügyeiket. Az érdi és budakeszi értékesítési pontokkal országosan 76-ra bővül az államkincstár állampapír-forgalmazó helyeinek száma.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


