Semjén Zsolt beadta a törvényjavaslatot a készpénzhasználat új szabályairól.
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) az időközben felmerült új témajavaslatok és a nyílt pályázat eredménye alapján módosította a 2018. évi emlékérme-kibocsátási programját, így tizenegy témában, négy korábbi sorozatot folytatva 22 emlékérme kibocsátását tervezi 2018-ban.
Az MNB a honlapján közölte: két arany, kilenc ezüst, egy önálló színesfém, valamint a nemesfém emlékérmék színesfém változatai szerepelnek a programban.
Kitértek arra, hogy az idei program két új tematikával gazdagodott: az MNB ezüst emlékérmét bocsát ki a családok társadalomformáló szerepének, értékének hangsúlyozására, a Családok éve programsorozathoz csatlakozva. Idén ünnepeljük az egyetlen magyar alapítású egyház, az unitárius egyház alapításának 450. évfordulóját, ebből az alkalomból ugyancsak ezüst emlékérme megjelentetését határozta el a jegybank.
További változás, hogy az eredetileg a programban szereplő Magyarország tematika megvalósítását az MNB határozatlan időre elhalasztotta, a tervezésre kiírt pályázat ugyanis eredménytelenül zárult.
A jegybanki közlemény szerint a 2018. évi emlékérme-kibocsátási programban folytatják a korábbi években megkezdett, a gyűjtők körében népszerű emlékérme-sorozatokat, de jeles történelmi évfordulók, valamint a remélhetőleg szélesebb körű érdeklődésre is számot tartó nemzetközi sportesemény egyaránt megjelennek az érméken.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


