Együttműködési megállapodást kötött Ausztriában az Erste Bank Austria és az Eduscho Austria GmbH kávétermékeket forgalmazó társaság. Ennek részeként 2008. január 11-től az Erste Bank Austria promóciós megtakarítási számlát kínál évi 4,6 százalékos betéti kamattal, kilenc hónapos időtartamra mintegy 60 Tchibo/Eduscho értékesítési ponton.
Az Erste Bank az együttműködés részeként "Sparefroh" akciós csomagot kínál, amely tartalmaz egy darab Sparefroh-játékot, egy darab Sparefroh-bögrét, két darab, egyenként egy csésze kávéra feljogosító utalványt, valamint az s Kapital megtakarítási számláról szóló tájékoztatót és a számlanyitáshoz szükséges formanyomtatványt. Az s Kapital számla az Erste Bank Austria bármely fiókjában megnyitható, és ráadásként jár mellé a Tchibo/Eduscho termékekre szóló 15 euró értékű ajándékutalvány is. A számla különleges betéti kamatot, évi 4,6 százalékot kínál kilenc hónapon keresztül. Erre az időtartamra jelenleg ez a legmagasabb érvényben lévő kamat Ausztriában.
"A Tchibo/Eduscho és az Erste Bank Austria alapfilozófiája egy ponton megegyezik. Ez pedig nem más, mint az a hit, hogy minden kapcsolat az emberekről szól. Mindkét társaság célja az, hogy jól átlátható termékskálát nyújtson kiemelkedően kedvező feltételekkel és őszinte csomagolással" - húzta alá Harald J. Mayer, a Tchibo/Eduscho elnöke. "Együttműködési projektek segítségével kívánunk új lehetőségeket feltárni és kiaknázni a banki termékek piacán. Az ilyen projektektől elsősorban új ügyfeleket várunk. Ebben pedig ideális partnerre találtunk a Tchibo/Eduscho személyében, hiszen a társaság alacsony árairól és kiváló minőségéről ismert" - jelentette ki Peter Bosek, az Erste Bank Austria lakossági üzletágáért felelős igazgatósági tagja.
A "Sparefroh" akciós csomagot kizárólag a Tchibo/Eduscho kínálja, az s Kapital megtakarítási számla pedig csak az Erste Bank Austria fiókjaiban nyitható. Az Erste Bank Austria szerint ez az együttműködés - amely a maga nemében egyedülálló kezdeményezésnek számít Ausztriában - nem más, mint piacfelmérés, újfajta marketingmódszerek feltérképezésére. A pénzintézet egyelőre arra kíváncsi, hogy az ügyfelek miként fogadják a "Sparefroh" akciós csomagot.
Az Erste Bank Austria elsődleges célja a lakossági ügyfelek számának növelése. A pénzintézet 2010. végére a jelenlegi 21 százalékról 25 százalékra kívánja növelni az ügyfélszám alapján mért piaci részesedését Ausztriában. Ez azt jelenti, hogy a banknak évente húszezer új ügyfelet kell szereznie. Ennek érdekében az Erste Bank új utakra merészkedik: jelenleg is több új projekten dolgoznak a termék-értékesítési együttműködések terén. A Tchibo/Eduschóval létrehozott együttműködés mellett az Erste Bank Austria közös vállalkozást tervez a Vienna Insurance Group biztosítóval. A közös vállalat a Finanzpartner GmbH nevet viseli majd, és fejlett keresztértékesítést biztosít a két társaság között oly módon, hogy jobban kiszolgálja az ügyfelek igényeit.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


