A kampány célja a felelős kiadástervezés, vásárlás és – szükség esetén – kölcsönfelvétel elősegítése annak érdekében, hogy ne terheljük „ajándék” hitellel a karácsonyi ünnepeket.
Amikor felvásárolták a török Yemeksepeti céget nagyjából 375 millió fontért, akkor az eladó tulajdonos-vezérigazgató, Nevzat Aydin úgy döntött, hogy a vételár egy kis részét a dolgozóknak adja, írja az Indepenedent a Hurriyetre hivatkozva.
A tulajdonos összesen 17 millió fontot osztott szét 112 dolgozója közt, de ez így is fejenként több mint 150 ezer fontra (65 millió forintra) jött ki. Aydin 2000-ben alapította a Yemeksepetit, ami egy online ételrendelős oldal, olyan mint Le Food, a Pizza.hu vagy a Netpincér Magyarországon. A vevő a németországi Delivery Hero volt. Nevzat Aydin annyit mondott erről a különleges bónuszról, hogy mindez teljesen normális, hiszen ha sikeres a cég, "azt együtt érték el".
- mondta Aydin a reakciókról.
Aydin egyébként a felvásárlás után is marad a cég vezetésében.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.