Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette a nyugdíjbiztosítási igazgatási szervek és a kihelyezett ügyfélszolgálatok személyes és telefonos ügyfélforgalmi adatait az idei első félévre vonatkozóan.
2010. első hat hónapjában összesen 602 061 személyes és 876 287 telefonos megkeresés érkezett az igazgatási szervekhez és a kihelyezett ügyfélszolgálatokhoz.
A regionális igazgatóságok ajtaján 519 769 ügyfél lépett be, míg a telefonok 748 364 alkalommal csörögtek ilyen ügyekben.

Az előző év azonos időszakához képest 26 550-nel csökkent a személyes megkeresések száma, ugyanakkor 123 212-vel többen emelték fel a kagylót, mint tavaly.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


