Tavaly év végi felmérések alapján a cégek közel kétharmada dönt úgy idén, hogy a dolgozónak járó cafeteria nettó összegét az új adóteher összegével csökkenti - írja a Napi.
A Hay Group 2009 decemberében végzett felmérése szerint a jogszabályi változások ellenére nem lesz idén radikális változás a hazai cégek cafeteriagyakorlatában, megszüntetésről pedig szinte egy cég sem beszél.
A vállalatok 68,4 százaléka természetesen megszünteti a magasabb adózású juttatási elemeket - így a hideg étkezési utalványt - , a többi elemnél pedig a cégek egyharmad-egyharmad arányban hárítják át, vállalják magukra, vagy osztják meg a magasabb adóterheket az alkalmazottakkal.
A felmérés szerint idén átlagosan 13,5 százalékkal emelik a vállalatok a keretösszeget, azonban a dolgozók csak a 2009-es juttatások 91 százalékát kapják meg, az adóterhek következtében.
A Sodexo tavalyi felmérése szerint a cégeknek mindössze 18 százaléka tervezte idénre, hogy csökkenti a cafeteria mértékét, de hogy a valóságban mi fog történni, majd csak februárban derül ki, hiszen a többség januárban nyilatkoztatja dolgozóit a béren kívüli juttatásokról.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.