Lauren Luke egy teljesen átlagosan kinéző brit hölgy. 27 évesen egyedül neveli gyermekét a Newcastle melletti South Shieldsben. Mégis milliók bálványozzák őt és várják, hogy feltöltse legújabb videóját a Youtube-ra. De mi lehet a titka?
Nos, Lauren Luke egyszerűen csak ül a számítógépe kamerája előtt - és sminkel. A legkevésbé sem szupermodell arcú és alkatú hölgy egyszerű és mégis szakszerű sminktanácsait eddig két év alatt hétmillióan tekintették meg az interneten.
A korábban taxidiszpécserként tevékenykedő édesanya kozemtikumok internetes árusításával próbált valami nyereségre szert tenni az eBay-en, a világ legnagyobb online aukciósházában. Ám ahelyett, hogy a termékről készült fotót helyezte volna ki az internetre, inkább magán mutatta be, hogyan is néz ki a valóságban mondjuk egy szemhéjfesték, vagy egy rúzs.
Röviddel ezután kezdte el közzétenni videóit az interneten keresztül a hálószobai sminkasztalról - mindenféle vágás és mesterséges utómunka nélkül. Ő a megtestesült átlagnő, akinek természetessége, elképesztő akcentusa és őszintesége ("Épp most bőgtem egy jót") mára több, mint 50 millió letöltést hoztak neki az interneten, miközben saját Youtube-csatornájának több mint negyedmillió regisztrált tagja van.
Nem véletlen, hogy mára már a szupermodelleket alkalmazó reklámügynökségek és a többmilliárd dollárt megmozgató szépségipari cégek is felfigyeltek rá. A hibátlan fiatalos bőr, a csontsovány modellek és a méregdrága szépészeti kezelések kultiválta világban a nők milliói találtak rá Lauren Luke-ra, aki keresetlen szavakkal minősítette a fennállló helyzetet: "Amit a televízió és a magazinok hirdetnek, az nem normális. Évekig próbáltam azt tenni, amit a reklámok tanácsoltam, és nem értettem, miért értem, miért nem éreztem magam jól."
A sikereinek köszönhetően nemrég megjelent saját márkája, a By Lauren Luke és leszerződött egy kiadóval is, hogy könyv formában is megjelentesse ötleteit. A By Lauren Luke forgalmazására kizárólagos megállapodást kötött vele a Sephora. Mindennél többet mondd azonban, hogy azóta tömegesen jelennek meg a videómegosztó oldalakon a szépségtanácsok és nem csak amatőrök által: tizenhét nagy divatmagazin és kozmetikai cég tölt fel rendszeresen videókat, köztük a Glamour és az Elle.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.