Egyre többször láthatjuk, hogy bár egy-egy multinacionális társaság hatalmas tartalékokkal bír, mégis néhány év alatt csődbe megy, mert a munkavállalóit nem tudja eléggé motiválni. Ugyanakkor, egy hazai családi vállalkozás, ha biztos alapokon áll, szakértő gárdával működik és képes az állandó megújulásra,- akár a nádszál a szélben, elhajlik a szélviharban. Feltéve, ha a speciális, itthoni terep nem szárítja ki a gyökerét.
Az információszerzés, a szórakozás, a gondolkodás képességének a fejlesztése elképzelhetetlen az olvasás és a könyvek nélkül. Ha lazítunk, akkor lektűrt, szépirodalmat, ha tanulunk, akkor szakirodalmat veszünk, és van egy csoportja a könyveknek, amelyeket csak a birtoklásuk tényéért vásárolunk meg. A hasznos és a szép könyvek közül azonban minden olvasó elsősorban a kívül-belül igényes, pontos, szakmailag alapos kiadványokért ad szívesen pénzt. Ahhoz, hogy egy-egy könyvben mindegyik feltétel teljesüljön, az ára is kifizethető legyen és az olvasóhoz is eljusson, egy egész csapatnak kell jól együtt dolgoznia. A könyvkiadásról, a kereskedelemről és az ezzel immár 18 éve foglalkozó családi vállalkozásról beszélgettünk Gál Katalinnal, a Vince Kiadó ügyvezető-tulajdonosával.A cikk teljes szövegét itt olvashatja.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


