Egy amerikai kisváros iskolája különös módszerrel próbált pénzt teremteni: a dolgozatok lapjain pizzareklámokat helyeztek el.
Az Idaho-i Pocatello Gimnáziumában az egyik helyi éttermet reklámozták így. A pizzéria hirdetése felkerült minden dolgozatra, munkafüzetre és a diákoknak szánt háttéranyagokra is.
Az ötlet Jeb Harrison közgazdaságtan-és történelemtanártól származik, aki ezzel akart egy kis pénzt keresni a gimnázium számára.
A vezetőség első hallásra nem fogadta túl kedvezően az ötletet, de a tanár szerint a hirdetés kreatív ötleteket adhat a diákoknak, az iskolának pedig segíthet átvészelni a válságos idők megszorításait.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.