Egy amerikai kisváros iskolája különös módszerrel próbált pénzt teremteni: a dolgozatok lapjain pizzareklámokat helyeztek el.
Az Idaho-i Pocatello Gimnáziumában az egyik helyi éttermet reklámozták így. A pizzéria hirdetése felkerült minden dolgozatra, munkafüzetre és a diákoknak szánt háttéranyagokra is.
Az ötlet Jeb Harrison közgazdaságtan-és történelemtanártól származik, aki ezzel akart egy kis pénzt keresni a gimnázium számára.
A vezetőség első hallásra nem fogadta túl kedvezően az ötletet, de a tanár szerint a hirdetés kreatív ötleteket adhat a diákoknak, az iskolának pedig segíthet átvészelni a válságos idők megszorításait.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


