Az első októberi héten az RTL három, a TV2 négy estét nyert meg a reklámok szempontjából kiemelt célcsoportban. Élesebb verseny a két csatorna közötti különbségen...
A TV2 rekordbevételt ért el 2003-ban. Kereszty Gábor vezérigazgató tájékoztatása szerint 19%-os növekedéssel 23.6 mrd Ft-ra emelkedtek a társaság nettó bevételei - a tényadat 6%-kal haladja meg a tervet. A TV2 saját becslése szerint 41%-ot hasított ki a televíziós reklámpiacból, mely 3%ponttal magasabb mint a 2002-es érték.
Kereszty nem kívánt részletes tájékoztatást adni a profitabilitás alakulásáról, ugyanakkor annyit közölt, hogy üzemi szinten jelentős eredményt ért el a társaság. Mindez különösen annak tükrében kiemelten fontos, hogy 2003 elején több tudósítás is finanszírozási nehézségekről számolt be a TV2-nél.
2003-ban a TV2-n belül jelentős szervezeti átalakulások következtek be, egészen pontosan; erőteljes költségcsökkentési program került végrehajtásra, mely minden bizonnyal jelentős mértékben szerepet kapott a tetemes üzemi profit elérésében.
Kereszty elismeri, hogy főműsoridőben az RTL Klub jobb nézettségi adatokat tud felmutatni, ugyanakkor kiemeli, hogy egyes, prémium körhöz tartozó közönség kategóriákban a TV2 elérése javult.
A tavalyi évben 20%-os tarifa emelést célzott meg a TV2, melyből némileg kevesebb teljesült. Idén - az RTL Klub példáján tapasztalva - várhatóan ezen törekvések folytatódnak, mely végül hozzájárulhat a magyar reklámpiac egészségesebb szerkezetének kialakulásához, a teljes televíziós dominancia csökkentéséhez.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.