A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok kétharmada havi több alkalommal is használja.
A bankok haladéktalanul gondoskodnak a hitelekkel kapcsolatos szerdai, rendkívüli kormányrendelet végrehajtásáról. A rövidesen megjelenő részletes szabályozás értelmében a lehető leggyorsabban átállítják folyamataikat és rendszereiket.
A felelős pénzintézetek elkötelezettek annak érdekében, hogy Magyarország az elérhető legkisebb nemzetgazdasági károkat szenvedje el a világjárvány hatására. Szoros egyeztetéseket folytatnak a szakmai szervezetekkel, valamint a Magyar Bankszövetséggel és a Magyar Nemzeti Bankkal - mutat rá a Takarékbank közleménye.
Mint a legnagyobb hazai fiókhálózatot működtető bank tisztában van vele, hogy a kórházak, a közművek, az élelmiszerboltok és a patikák mellett a pénzintézeteknek is helyt kell állniuk a legnehezebb időszakban is, hogy hosszú távon biztosítsák a pénzforgalmat. Az Takarékbank például az országban egyedülálló mozgó bankfiókjaival olyan településeket is ki tud szolgálni, ahol nincs bankfiók vagy ATM, így segítve az ott élőket.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

Ismét egyre többen zsebelnék be az állami ingyenmilliókat: újra kígyóznak a sorok a magyar bankokban
A babaváró hitelek piacán januárhoz képest növekedett a kihelyezett hitelek összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


