Átlagosan 14 százalékkal kerül többe a nagy méretkategóriában a hirdetési négyzetméterár.
Meghaladhatja a 100 milliárd forintot a minősített fogyasztóbarát lakáshitelek állománya - mondta Fülöp Zsuzsanna, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) felügyeleti szóvivője az M1 aktuális csatornán hétfőn.
Felidézte: a fogyasztóbarát konstrukció bevezetése azt a célt szolgálta, hogy a magyar piacon elérhető lakáshitelek az ügyfelek számára könnyen összehasonlíthatóak, költségeikben pedig kedvezőbbek legyenek az egyéb piaci termékeknél.
A felügyeleti szóvivő a többi között kiemelte, hogy minősített hitel csak fix kamatozású lehet, a fogyasztóbarát termékek törlesztőrészlete minden hónapban egyenlő, a kamatfelár nem haladhatja meg a 3,5 százalékot, kedvezőbbek a díjak és a banki határidők szempontjából szigorúbbak a követelmények, mint más hitelkonstrukcióknál.
Fülöp Zsuzsanna elmondta: 11 bank és 12 takarékszövetkezet kínálatában érhetők el a fogyasztóbarát termékek. A szóvivő felhívta a figyelmet arra, hogy a minősített fogyasztóbarát hitelek a korábban felvett, kedvezőtlenebb kölcsönök kiváltására is használhatóak.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


