Alig pár napja lehet igényelni a bankoknál a végtörlesztést, máris megjelentek a különböző ál-szolgáltatást nyújtó ügyeskedők Magyarországon, akik éppen a nehéz helyzetbe került adósok kétségbeesett kiútkeresését próbálják kihasználni.
Számos fogyasztói panasz érkezett az elmúlt időszakban a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesületéhez különböző hitelről "tájékoztatást" nyújtó szolgáltatásokkal kapcsolatban.
A panaszosok rendre arról számoltak be, hogy online oldalakon, illetve újsághirdetésekben olvasott reklámok alapján hívtak fel egy hitellehetőséget ajánló telefonszámot. A hosszas telefonálgatás után azonban hitel híján csak a bosszúság maradt egy igen borsos telefonszámla miatt.
A szolgáltatás ugyanis egy emelt díjas telefonszám tárcsázásával érhető el, amelyet felhívva a vonal másik végén egy igen készséges hölgy ad tájékoztatást az érdeklődőnek. Az ügyintéző ugyanakkor csak az időt húzza, mivel érdemi információk, valamint tájékoztatás a valódi hitellehetőségről nem hangzik el.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


