Az elektronikus fizetés térnyerését jelzi a MasterCard Europe ma kiadott első negyedéves üzleti eredménye. A kártyatársaság jelentése szerint az európai fogyasztók 14,1 %-kal többször használták a MasterCard® kártyájukat, mint 2009 azonos időszakában.
"Jól kezdődött az év a MasterCard számára - nyilatkozta Javier Perez, a MasterCard Europe elnöke - jóllehet a gazdasági válság hatására a fogyasztók tudatosabban költenek, és tudatosabban választják ki, melyik kártyaprogramot használják. Ezért arra törekszünk, hogy minél személyre szabottabb termékeket alakítsunk ki mind a hitel, mind a betéti kártya területen. Kiemelt szerepet kaptak a kártyaprogramokhoz csatolt hűség- és jutalom-programok, valamint a személyes pénzügyek követését segítő szolgáltatások is."
2010 első negyedévében Európában a MasterCard teljes dollárban számított forgalma 11,9 %-kal nőtt; a kártyás vásárlások összértéke 13,1%-kal számuk 14.1%-kal lett magasabb, mint 2009 első negyedévében. Ami a készpénzfelvételek számát illeti, itt 9,1%-os növekedés volt tapasztalható összevetve az előző év hasonló időszakával.
Az internetes vásárlásokkal együtt 2010. január 1-től március 31-ig több mint 1,7 milliárd vásárlási műveletet hajtottak végre MasterCard-márkájú kártyáikkal az európai kártyabirtokosok. A vizsgált időszakban összesen 200 millió MasterCard-márkajelzésű kártya volt forgalomban (a Maestro® és a Cirrus® márkájú kártyákat nem ideértve) Európában, ami 4,7 %-os éves növekedést jelent. Jelenleg világszerte 30,2 millió, Európában 8,9 millió elfogadóhelyen lehet fizetni MasterCard kártyákkal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.