A válság ellenére idén is szép forgalmat bonyolítanak majd a szállodák az október 23-i hosszú hétvégén. Főként a vidéki szálláshelyek teltek meg, de a Budapestre érkező külföldiek is a tavalyinál nagyobb számban érkeznek - írja a Népszabadság.
A Danubius Hotels Group vezérigazgatója elmondta, hogy több gyógy- és wellness szállójuk is teltházas már, főleg a vidékiek, a foglaltság összességében mindössze 10 százalékkal esett a tavalyihoz képest, ami a válság, valamint az idén csak háromnapos hosszú hétvége tükrében nem rossz eredmény.
A fővárosi Danubius hotelek foglaltságából arra lehet következtetni, hogy se a magyarok, se a külföldiek nem félnek már a fővárosi zavargásoktól, hiszen a szobák kihasználtsága még javult is tavalyhoz képest.
Az árak ráadásul valamelyest csökkentek is Budapesten, vidéken pedig a tavalyihoz hasonlóak az árak, vagy valamivel magasabbak. Az IBUSZ-nál például még akadnak helyek a vidéki szállodákban.
A jövőheti tanítási szünet miatt sok család utazik el külföldre: kedveltek a 4-5 napos városlátogatások, de a 7-8 napos török, egyiptomi, tunéziai utak is szép számmal elkeltek.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


