Lehet, hogy Google érdekes és izgalmas dolgokkal áll elő hónapról hónapra, a megbízhatóság és biztonság tekintetében azonban senki nem vitathatja el az IBM érdemeit. Ezekre támaszkodva vezeti be a cég új webmail szolgáltatását, mellyel nem titkoltan a Gmail-nek szeretne konkurenciát támasztani
A várakozások szerint az IBM hétfőn dobja piacra az első webes levezelőprogramját. A cégek saját maguk választhatnak domain-nevet és már havi három dollárért megkaphatják a szolgáltatást: az IBM tudatosan ment alá a Gmail évi ötven, valamint a Microsoft havi 10-12 dolláros hasonló ajánlatának. A szolgáltatás részeként az ügyfelek fejenként egy gigabájtos tárhelyet kapnak majd.
Az IBM belépése a webes e-mail szolgáltatások piacára nem véletlen, hiszen a cég az Outblaze áprilisi felvásárlásával 18 millió előfizetőt örökölt meg. De ezen túl is jó az időzítés: a Gmail ugyanis olyan gigantikusra nőtt már, hogy egyre gyakoribbak a hibák és a leállások. Idén már háromszor is előfordult, hogy több órára leállt a szolgáltatás, s ami még kínosabb: a céges előfizetők számára is.
Ilyen szempontból az IBM remek hírnévnek örvend, hiszen számtalan kritikusnak nevezhető ágazatban (pénzügyi, IT- és közüzemi szektor) megállta már a helyét. Pont ennek a hírnévnek köszönhetően azonban nem is szabad hibázniuk, hiszen azzal más szolgáltatásainak elismertsége is könnyen elillanhat.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


