Egy nemrégiben elkészült felmérés szerint hét brit ügyfélből három szívesen venné, ha a pénzügyi termékek még szélesebb skálájával találkozhatna a legnagyobb kiskereskedelmi láncok, így a Tesco és a Sainsbury boltjaiban.
Jelenleg minden ötödik vásárló rendelkezik saját márkás hitelkártyával, minden tizedik megtakarítási számlával és minden kétszázadik folyószámlával. Utóbbi két területen jelentős fejlődésre van még lehetőség.
Amennyiben a pénzügyi termékek értékesítése a szupermarketekben eléri a hitelkártyák esetében jellemző szintet, a kiskereskedelmi értékesítés akár 17 millió ügyfelet vonzhat a Tescoval, a Sainsburyvel, a Morrisonszal és a Mark & Spenserrel együttműködő pénzintézetekhez. Ez a folyószámlák esetében jellemző 40 milliós ügyfél kör közel 50 százalékát teszi ki. Így a Tesco mérheti az utolsó csapást azon kereskedelmi bankokra, akik nem léptek időben.
Az értékesítési csatorna jelentőségét fokozza, hogy a kiskereskedelmi láncok jóval alacsonyabb költséghányaddal tudják értékesíteni a pénzügyi termékeket, amellett, hogy a dobozolós módszer jelentős leegyszerűsíti az ügyfelek idejét rabló, egyébként bonyolult folyamatokat.
A kereskedelmi bankok és a biztosítótársaságok a kiskereskedelmi láncokkal karöltve hazánkban is használják ezt az értékesítési csatornát, bár jelenleg a banki termékek közül csak a vásárláshoz közvetlenül kapcsolódó hitelkártyát és áruhitelt lehet "kapni".
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








