Megosztja bevételeit több millió látogatójával az internetes videó birodalom, a YouTube. Chad Hurley, a cég társ-alapítója a Világgazdasági Fórumon tartott beszédében elmondta, hogy egy új javaslat szerint lehetővé válna, hogy a YouTube fizessen a tartalomért.
Arról egyelőre nincsenek információk, hogy egy-egy videóért mennyi pénzt remélhetnek a feltöltők, és azt sem lehet tudni, hogy ezt milyen úton fizeti ki a cég.
Hurley kiemelte, hogy mostanra elég nagy látogatóbázist építettek ki ahhoz, hogy megengedhessék maguknak a kreativitás támogatását.
A fentiekből adódóan nem lennénk meglepve, ha a videó teljesítményéhez kötnék a fizetést, azaz tényleges bevétel-megosztásról lenne szó, hiszen ez ösztönözné leginkább arra a látogatókat, hogy valóban siker várományos videókkal színesítsék az oldalt.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


