Egyértelmű helyzetet kívánt teremteni a Hild Csoporthoz tartozó Örökjáradék Zrt., amikor felvette Hild József, a híres építész nevét. A név felvételének oka az OTP Életjáradék Zrt. vezérigazgatójának, Hild Imrének a magatartása, aki rendszeresen megkérdőjelezte a Hild csoport névhasználatának jogosságát, és cége reklámjaiban személyesen szerepelve megnehezítette a két cég megkülönböztetését a fogyasztók előtt.
A névhasználatot előzetesen engedélyezte a Magyar Tudományos Akadémia, emellett a HILD szó bejegyzett védjegyoltalom alá is került a Magyar Szabadalmi Hivatalban.
Mint ismeretes, hosszú nyilvános vita folyt a médiában a Hild Kft. névhasználatáról. Hild Imre, az OTP Életjáradék Zrt. jelenlegi vezérigazgatója folyamatosan azt állította, hogy személyesen róla nevezték el a céget − jóllehet, az valójában Hild József, a híres magyar építész nevét viselte.
A Hild Csoport vezetői a nyilvánosság számára is meg akarják mutatni, hogy a névhasználati vita álcája mögött valójában az OTP Életjáradék Zrt. konkurenciaharca folyik, amelyben a sikeres vetélytársa iránti közbizalmat akarja megingatni. Ezért tiszta helyzetet teremtettek: a Hild József Örökjáradék Zrt. egyértelműen utal a valódi névadóra, és a megnevezés ellen az OTP leányvállalata vezetőjének sem lehet kifogása.
"Azért tettük meg ezt a lépést, mert úgy tapasztaltuk: a névhasználati vita elsősorban az idős emberek körében okoz zavart, s így árt az egész életjáradék-piacnak" − nyilatkozta Földeák Gábor, a Hild Csoport marketing igazgatója. − "A névhasználat tisztázása után ez a konkurensünk sem tehet mást, mint hogy tisztességes üzleti eszközökkel − a konstrukciójával, szerződési feltételeivel − igyekszik ügyfeleket nyerni, és nem a névhasználati kérdések mögé bújik. Egy ilyen őszinte és ügyfélorientált magatartás egyébként jobban illeszkedne az OTP Bank jelenleg zajló bizalomépítő kampányához is."

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
-
Ipar Napjai és Automotive Hungary – Mindenki egy helyen (x)
Hazánk legnagyobb ipari eseménye vár minden szakembert: ipari innovációk, költséghatékony megoldások, üzleti lehetőségek, networking, KKV-kat segítő pályázatok.
Portfolio Gen Z Fest 2025


