Immár Spanyolország második legnagyobb bankja, a BBVA is kénytelen meglepő újdonságokat bevezetni az új ügyfelek megszerzése érdekében: közvetlenül a bankfiókban lehetséges a gépjárművek, vagy egyéb műszaki cikkek megvásárlása. Hasonlóan nagy a verseny Európa-szerte- írja a Világgazdaság.
Több európai bank kényszerül fiókjaiban kávézósarok, vagy Internet-pontok kialakítására, annak érdekében, hogy új ügyfeleket szerezhessen.
Magyarországon azért még itt nem tartunk, hiszen a növekedési lehetőségek még nem igényelnek ilyen drasztikus változtatásokat, sőt mi több, a hitelintézeti törvény szigorú előírásai is gátolják a nem pénzügyi termékek megjelenését - mondta Binder István, a PSZÁF szóvivője.
A Raiffeisen Bank az Okos kártyával lépett piacra, amely a betéti- és hitelkártyák tulajdonságait ötvözi. Személyre szabható kártyával rukkolt elő a K&H Bank is, valamint itt igényelhető az újratöltődő személyi kölcsön konstrukció is. Az MKB Bank, és az Allianz Hungária együttműködéséből született a magyar piacon egyedülálló, biztosítási csomaggal ötvözött hitelkártya. Az OTP Bank árfolyamgarancia-szolgáltatást vezetett be, a Budapest Bank pedig befektetési kártyát bocsátott ki, és bevezette az adósságrendező-hitelt. Hasonló módon új konstrukció az Erste Bank Futam Betétje, s a CIB Bank üzleti hitelkártyája is.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.