Immár Spanyolország második legnagyobb bankja, a BBVA is kénytelen meglepő újdonságokat bevezetni az új ügyfelek megszerzése érdekében: közvetlenül a bankfiókban lehetséges a gépjárművek, vagy egyéb műszaki cikkek megvásárlása. Hasonlóan nagy a verseny Európa-szerte- írja a Világgazdaság.
Több európai bank kényszerül fiókjaiban kávézósarok, vagy Internet-pontok kialakítására, annak érdekében, hogy új ügyfeleket szerezhessen.
Magyarországon azért még itt nem tartunk, hiszen a növekedési lehetőségek még nem igényelnek ilyen drasztikus változtatásokat, sőt mi több, a hitelintézeti törvény szigorú előírásai is gátolják a nem pénzügyi termékek megjelenését - mondta Binder István, a PSZÁF szóvivője.
A Raiffeisen Bank az Okos kártyával lépett piacra, amely a betéti- és hitelkártyák tulajdonságait ötvözi. Személyre szabható kártyával rukkolt elő a K&H Bank is, valamint itt igényelhető az újratöltődő személyi kölcsön konstrukció is. Az MKB Bank, és az Allianz Hungária együttműködéséből született a magyar piacon egyedülálló, biztosítási csomaggal ötvözött hitelkártya. Az OTP Bank árfolyamgarancia-szolgáltatást vezetett be, a Budapest Bank pedig befektetési kártyát bocsátott ki, és bevezette az adósságrendező-hitelt. Hasonló módon új konstrukció az Erste Bank Futam Betétje, s a CIB Bank üzleti hitelkártyája is.

Óriási hiteldilemma előtt áll rengeteg magyar család: milliókat spórolhatnak így, de van egy bökkenő
Az MNB legfrisseb adatai alapján idén februárban már megközelítette a 17,3 millió forintot az újonnan felvett szabad felhasználású jelzáloghitelek átlagos szerződéses összege.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


