A 17. héten ismét rengeteg izgalmas dolog történt a világban és Magyarországon is. Mutatjuk a legfontosabbakat.

A Budapesti Értéktőzsde részvényindexe, a BUX 0,88 pontos emelkedéssel, 74 052,03 ponton nyitott csütörtökön. A szerdai záró értékéhez képest alig változott.
Szerdán a BUX 575,27 pontos, 0,78 százalékos emelkedéssel történelmi csúcson, 74 051,15 ponton zárt. Varga Zoltán, az Equilor Befektetési Zrt. szenior elemzője az MTI-nek küldött csütörtöki előrejelzésében kiemelte, a szerdai kereskedésben újból sikerült történelmi csúcsra emelkednie a magyar részvényindexnek.
A Richter ismét kiemelkedett a mezőnyből. A gyógyszergyártó árfolyama újabb ellenállást tört át 10 290 forintnál, a következő fontos szint 10 560 forintnál látható. A Richter-papírok árfolyama szerdán 160 forinttal, 1,57 százalékkal 10 380 forintra erősödött, a részvények forgalma 3,6 milliárd forintot ért el. A Mol ismét a 2840 forintos ellenálláshoz ért, felette a 2845-2860 forintos tartomány jelent akadályt. A Mol szerdán 20 forinttal, 0,71 százalékkal 2838 forintra erősödött 2,6 milliárd forintos forgalomban.
Az OTP árfolyamában nincs érdemi változás, ellenállás változatlanul 18 770 forintnál, míg támasz 18 340 forintnál húzódik. A szerdai kereskedésben az OTP 15 886 darab részvényt vett, az átlagár ezúttal 18 663 forinton alakult. Szerdán az OTP-részvények ára 130 forinttal, 0,7 százalékkal 18 645 forintra nőtt, forgalmuk 5,7 milliárd forintot tett ki. A Magyar Telekom grafikonján 1100 forintnál látható fontos ellenállás, 1075 forintnál támasz. Szerdán a Magyar Telekom árfolyama szerdán 2 forinttal, 0,18 százalékkal 1090 forintra emelkedett, forgalma 186,0 millió forint volt.


"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


